Volgers

woensdag 6 oktober 2010

Award


Hallo dames kijk eens wat ik gekregen heb van caroline
een mooie award, dit is haar blog

Ik ben hier heel erg trots op en mag zelf
5 mensen weer gelukkig maken.
Moet alleen drie dingen opnoemen die ik leuk vind;


Hello ladies look what is given too me from caroline,
I'am proud of it.
Now I may 5 people happy too.
And I must say tree things that I enjoy.

1) Maken van 3d kaarten- Making 3d cards.

2) Stempelen - Stamping.

3) Cursus leren omgaan met copics - Cours learn to deal with copics.

Deze mensen geef ik de award aan door;
These people I given this award;






Dit zijn de blogs die ik leuk vind en regelmatig bekijk.
These blogs I look very often.

3 opmerkingen:

Donna Heber zei

Karin,

Oh my gosh! First, let me congratulate you on your award. You so deserve it! Thank you for thinking of me. My first blog award! How cool.

Artesania zei

Congratulation for your blog Award! I am speechless!I Thank you so much for your attention and the great honor -thats also my first award!
Bear Hugs Gudrun

Angela zei

Thank you for the blog award!! I hope to get it posted soon. Thanks again.
Hugs:)
Angela