Volgers

vrijdag 7 mei 2010

Iris



Een kaart gemaakt met stempels en 3D.
Deze combinatie zie je me veel gebruiken
want de meeste mensen willen toch 3D.
En omdat ik ook graag met stempels werk probeer
ik dit samen tevoegen wat me redelijk lukt volgens mij.


Materialen;schetspapier blok deze gebruik ik als
ik grotere achtergronden wil maken.
normaal gebruik ik correspendentiekaarten van de hema,
inkten,stazon- sunflower yellow,
brilliance- pearlescent sky blue orange,
vivid-spring green
fabrico- spring green- emerald,
stempels art inpressions [riet]
sutter stamps [vogels],
bolpen, prikmat om te bolen, organzalint, sun parels,
sissixmal, cuttlebug, 3d kit, foto rubbercement lijm.


3 opmerkingen:

Marian zei

mooi he?

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Erg mooi die irissen met deze achtergrond.

Priscilla zei

Thanks for the comments on SCS..I love this card too and I love your blog :)